Op weg naar de VTwonen & design beurs 2019

Het vroege opstaan en daardoor een relaxte reis met de trein naar de RAI was me vorig jaar erg goed bevallen. Dus dit jaar weer vroeg de wekker. Van de boeren met tractors op de weg zou ik geen last hebben. Thuis keek ik nog even op de NS app en zag mijn droomscenario in duigen vallen. Wisselstoring tussen Utrecht en Duivendrecht. Dan toch maar via Hilversum. Gelukkig was het droog en kon ik op de fiets naar het station. Het eerste wat ik zie als ik de fietsenstalling in loop is dat mijn trein uitvalt. Oké, dan de volgende trein dan maar. Oh nee, fikse vertraging en ik zie de trein naar Hilversum vertrekken als ik op het station van Utrecht Overvecht uitstap. Maar ik geef niet op. Derde poging is met twee keer extra overstappen, maar met het resultaat dat ik iets over tienen de VTwonen & designbeurs binnenloop.

Lees verder en voor meer foto's:
https://www.peetlikes.nl/post/op-weg-naar-de-vtwonen-design-beurs-2019


Reacties

Populaire posts