Dots Lifestyle

Tijdens één van mijn Twitter leessessies kwam ik een bericht tegen over "Houtprints" van Dots Lifestyle. Toen ik de foto bij het bericht zag, bedacht ik dat het geboortekaartje van m'n neefje er erg leuk op zou staan. In de webshop zag ik veel meer Houtprints met mooie prints, leuke teksten en mooie afbeeldingen. Maar je kan dus ook een eigen foto of geboortekaartje erop laten printen. De Houtprints worden gemaakt o18 mm Pure plex (FSC keurmerk) en dat zorgt voor een mooie robuuste uitstraling. In de webshop staan meerdere thema's: ik hou(t) ervan, een eigen huis, puur hollands, enjoy nature, hippe werkplek, black & white, a star is born en houtprint met eigen foto. 


Ondertussen is de collectie uitgebreid met oa. kaarten, posters, klemborden, notiebloks en boekensteunen. De Houtprints en kaarten worden niet alleen in de webshop verkocht maar ook bij veel andere verkooppunten. Zelfs in Duitsland zijn ze te koop. 

De leuke huisjes en prints heb ik niet kunnen weerstaan en die staan te pronken bij mij thuis. Zoek je een leuk en origineel cadeautje dan is Dots Lifestyle echt een aanrader ook voor een geboortecadeautje. 


Houtprint in huize Peet likes

Hieronder een kleine greep uit de collectie van Dots Lifestyle. De foto's zijn van Dots Lifestyle. 


Houtprint BLACK & WHITE




Een aantal kaarten uit de collectie

















Magneten



Reacties

Populaire posts