L'Etoile in Schoorl

Afgelopen maandag fietste we naar Schoorl en ik keek zoals altijd naar een leuk pandje. Maar nu zag ik daar een super leuke winkel met de naam L'Etoile. Even terug gefietst om te kijken wanneer ik kon gaan shoppen. Woensdag na een warme stranddag was het zover. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaresse Elisabeth Borger. Omdat het zo warm was en we er erg verhit uitzagen kregen we een glas water aangeboden. Heerlijk!

Nu meer over deze leuke winkel. Sinds 1 mei 2014 is L'Etoile conceptstore gevestigd op Duinweg 7 in Schoorl. De uitstraling is rustig, wit met naturel kleuren. Je voelt de enthousiasme van Elisabeth in de winkel. Het assortiment is erg divers: tassen, manden, kussens, bamboe meubelen, zeep, hammam doeken, illustraties, sieraden, stempels, stationary, kleden, serviezen, mooie schalen, kaarsen, sfeerlichtjes en nog veel meer. Enkele merken: Sukha Atelier, Tine K Home, House Doctor, Bloomingville, Broste Kopenhagen, Wonki Ware, Ottomania .......... 

Oh, ja en donderdag ben ik weer terug geweest om stempels te kopen. Daar bleef het niet alleen bij. Ben je in de buurt van Alkmaar, rij dan even door naar L'Etoile in Schoorl. Jammer genoeg woon ik iets te ver uit de buurt om er regelmatig te gaan shoppen. Maar goed nieuws: er komt ook een webshop!


L'Etoile conceptstore in Schoorl

















Reacties

Populaire posts