ShowUP deel 2: klein rondje merken

De weken vliegen om en als ik een volle week heb vergeet ik om te doen wat leuk is. Een blog schrijven! Vandaag het beloofde tweede deel van m'n blog over de ShowUP. In de ruime lichte waren dit keer heel veel merken aanwezig. Ik heb de plattegrond nog even bekeken en zag er 183 staan. Teveel om ze allemaal te benoemen in m'n blog. Daarom een kleine selectie van merken die ik dit keer even uitlicht. 

Bij binnenkomst vielen gelijk de mooie lijsten met de vlinders op van o-live.

o-live

De vrolijke kussens van Myrthe hadden een mooi plekje gekregen de houten wand van de stand.

Myrthe

Van het mooie gekleurde glaswerk van Van Verre kreeg je gelijk zin de zomer. Mooi gestyled was de oriĆ«ntaalse schaal met de gekleurde kandelaars.

Van Verre

Van Verre

De PUUR zeep stand van Mijn Stijl was een blikvanger door de houten platen waar allemaal verschillende zeepjes aanhingen. De zeep is plantaardig, dierproefvrij en zonder conserveringsmiddelen.

PUUR zeep

PUUR zeep

Mooie gekleurde posters en ansichtkaarten met teksten van Petite Louise.

Petite Louise

Moes & Griet toonde het nieuwe assortiment van UASHMAMA paper bags en tassen.

UASHMAMA

Nog meer vlinders maar ook insecten van Hagedornhagen bij BasisHome

BasisHome - Hagedornhagen

Accessoires met een Scandinavische uitstraling van Broste Copenhagen in mooie tinten op elkaar afgestemd. 

Broste Copenhagen

Veel kleurigheid en mooie accessoires bij &Klevering

&klevering

Deze grote IXXI was echt een blikvanger en gaaf om te zien!

IXXI

Reacties

Populaire posts