Lente!

Het is alweer eind maart en buiten zijn de sneeuwklokjes uitgebloeid. De narcissen en krokussen staan nu mooi in bloei en nu is het wachten op de tulpen. Sinds januari haal ik iedere week het voorjaar in huis. Witte- en blauwe druifjes, magnolia, hyacintbol, tulpen en bloesemtakken. Eerst zit alles nog mooi in knop en dan door de warmte en licht zie je ze tot bloei komen. 

Met deze voorjaarsbloemen ben ik best wel "leuk" druk geweest. Het begint bij de bloemenwinkel. Wat zouden ze deze week hebben? Thuis in een vaas of glazen pot zetten. Bij mooi daglicht sjouwde ik ze de gang in om foto's te maken. In de gang? Sinds een jaar heb ik een mooie witte verwarming ombouw. Ideale achtergrond voor mooi foto's. Maar ook de donkere kleur van m'n tafel is een mooie achtergrond. Zo ben ik leuk druk met m'n voorjaarsbloeiers. 

Meer foto's zijn te zien onder m'n Instagram account: Peetlikes














Reacties

Een reactie posten

Populaire posts