Pastels in het Ariadne at Home huis


Tijdens mijn bezoek aan de VTwonen & designbeurs liep ik het Ariadne at Home inspiratiehuis binnen. Het was schattig klein opgezet huisje. Nog wel groter dan mijn mini huis maar leuk om te zien wat er allemaal kan op kleine oppervlak. Woonkamer met keuken, slaapkamer, badkamer en twee kleine buitenplaatsjes. 

De inrichting is vrij licht gehouden met mooie rustige kleuren en pasteltinten. Daardoor lijken de ruimtes ook groter.  Het buitenplaatsje voor de ingang bracht me helemaal in vakantiesfeer. Zag me zelf al op het bankje zitten met een boek of tijdschrift. De leuke blauw/witte bordjes aan de keukenmuur wilde ik ook wel. Van de slaapkamer werd ik gelijk rustig. Kortom: genoeg ideeën opgedaan in het inspiratiehuis.




















Reacties

Populaire posts