Kerst groen inspiratie

Vorig jaar nam ik me voor om geen kerstboom ver weg meer te kopen maar iets dichterbij. Dat is gelukt. Het is geen grote geworden maar wat kleiner met lampjes en een simpele papieren slinger met witte rondjes van Dille en Kamille. Een groene krans op de voordeur. Veel kaarsjes in huis en de messing accessoires zijn wat meer geworden dit jaar. Bijna klaar voor de kerst in huis. 

Wat ook niet mag ontbreken is de Amaryllis. Deze keer in bolvorm met witte waslaag er om heen. Wel nog even spannend of er echt een witte bloem uitkomt. Afgelopen zaterdag heb ik inspiratiefoto's gemaakt bij Margriet bloembinders in Zeist. Daar zag ik ze in allerlei kleuren: wit, bruin, goud, zwart en veel glitters. Nieuw voor mij waren de Hyacint bollen met waslaag. Die heeft ook een leuk plekje thuis gekregen. 

Buiten lichtjes in de boom. Op de tafel stoere potten met witte hyacinten en helleborus en een windlicht. Zo is het buiten ook gezellig. 

Fijne feestdagen allemaal! 



















Reacties

Populaire posts