Groen, groen en nog meer groen

Groen! Het wordt steeds groener in huis. Ik heb al jaren planten in huis. Maar het worden er steeds meer. Planten in huis is al een tijdje een trend. Het begon met cactussen en vetplanten. Toen was daar de Pikaplant, de airplantjes, de pilea (pannenkoekplant) en nog veel meer planten. Ze zijn niet meer weg te denken uit het interieur. 

Hebben jullie al ergens in een dorp of stad een al leuke plantenwinkel ontdekt? Ik wel. Vorig jaar waren we aan het shoppen in Delft en zag één van m'n mede shoppers een kaartje liggen van "Groene vingers". Wij op zoek en gevonden! Ik keek m'n ogen uit. Wat een leuke plantenpotten, een veelheid aan planten en nog veel meer. Met een tas vol plantenpotten en plantjes liep ik naar buiten.

Maar is er nog meer groen. Groene botanic prints op kaarten en kussens. Sinds kort heb ik ook twee mooie botanic prints in een mooie houten frame. Het wordt steeds groener. Ik hou ervan!













Reacties

Populaire posts