Loft76


Afgelopen jaren heb ik blogs geschreven over leuke woonwinkels waar ik regelmatig kom of er naar op zoek ging. Een collegaatje die in Limburg woont riep al eens: wij hebben ook woonwinkels hier. Oké, ……….ik kom naar Limburg. Begin april zijn we een gezellige dag op pad geweest.

Als eerste zijn we naar Loft76 in Roermond geweest. Loft76 zit in een prachtig monumentaal pand in het centrum. Het hele pand is ingericht met designmeubels en accessoires. Op de benedenverdieping zit een gezellig café voor een lekker lunch of high tea. Daar worden ook workshops gegeven. Op de eerste verdieping liep ik een kamer binnen met allerlei stofjes en kleurtjes. De ontwerpstudio. Ik zou uren naar alle stofjes en kleurtjes kunnen kijken en ze vergelijken met elkaar. 

Deze interieurwinkel is echt een aanrader. Alle kamers zijn mooi ingericht en je doet er ook ideeën op voor kleurgebruik en ziet de laatste trends. Als ik ooit een grotere woonkamer krijg dan weet ik al welke bank daar in komt te staan. 














Reacties

Populaire posts