Veel moois bij Concept Store No.7

In de vakantie tijd vindt ik heerlijk om erop uit gaan in eigen land. In m'n jeugd ben ik weleens in Harderwijk geweest, maar kon me weinig meer herinneren. Op Instagram had ik wat mooie foto's voorbij zien komen en ik volgde al een tijdje een leuke winkel: Concept Store No.7. Dus mijn doel werd "Harderwijk".

Concept Store No.7 zit een klein straatje met heel veel oude pandjes. Ook deze leuke store zit in een heel oud pand. Oude luiken en binnen heel veel hout en oude elementen. Het straalt echt een gezellige en fijne sfeer uit. Ik werd hartelijk ontvangen en kon heerlijk op m'n gemak rondkijken en foto's maken. 

De store is sfeervol ingericht en er is een diverse en uitgebreide keus voor leuke aankopen voor jezelf of cadeau te geven. Woonaccessoires, meubels, stationery, kaarten, sieraden en een leuke kinder- en damescollectie kleding van Goodies by Tamara. De bovenverdieping is een droom. Hier kan je heel veel inspiratie en ideeën op doen. De bank die een mooie plek voor het raam had, daar wilde je zo op gaan zitten en een boek gaan lezen. 

Als je nu naar deze leuke store gaat ziet het er weer heel anders uit. Zo kom je steeds weer op nieuwe ideeën! Waar: Hondegatstraat 11-13 in Harderwijk. 




























Reacties

Populaire posts