Rondje favoriete inspiratiehuizen

Weer thuis na een bezoekje aan de VTwonen & design beurs. Dit keer heel vroeg op pad om de jaarlijkse trein vertragingen tegen de gaan. Het werkte! Ruim voor de opening was ik bij de RAI in Amsterdam. Heerlijk relaxt klaar om de mooie inspiratiehuizen te bewonderen. 

Mooie huizen dit jaar met verschillende sferen: elegant, landelijk, oud en nieuw en vooral gezellig. Heel belangrijk! Voor mij sprongen er twee uit dit jaar en daar laat ik meer van zien. VTwonen heeft verschillende stijlkamers ingericht met verschillende sferen en functies. Blij was ik dat Ariadne at Home er weer was met een mooi ingericht huis. Mooie zachte tinten en leuke stijl. 

Geniet van een aantal foto's. Meer van de huizen, laat ik later zien. 

Ariadne at Home inspiratiehuis










VTwonen & design beurs











Reacties

Een reactie posten

Populaire posts