Genieten in de tuinen van Appeltern

Als ik zomers met m'n nichtje op stap ben dan regent het meestal. Maar niet toen we naar de Tuinen van Appeltern gingen. Toen scheen de zon uitbundig. De tuin met zwembad was erg aanlokkelijk en het zwembad paste zelfs in mijn mini gezellige tuin. (Maar nog steeds geen plannen om het echt te doen.)

Je kan hier heel veel inspiratie op doen voor je tuin of patio. Er zijn zo'n 200 tuinen in verschillende sferen en stijlen. Moderne, Oosterse, Engelse, duurzame, serre, Italiaanse en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het nodigt uit om rustig alles te bekijken en te genieten van al het moois. Ik heb genoten van alle bloemen die ik tegenkwam en vooral de mooie Dahlia's. Echt prachtig. Ook werd ik geïnspireerd door een een Sedum in een mooie diepe paarse kleur.

De Tuinen van Appeltern liggen in een mooie groene omgeving in het Land van Maas en Waal. Er is gelegenheid om koffie/thee te drinken en te lunchen. Heb je een mooie plant of bloem gezien dan kan je na afloop shoppen in de plantenmarkt en in de tuinwinkel. Ik kom hier zeker nog een keer (of meer) terug!






















Reacties

Populaire posts