Cowboysbag

Even een kleine blog tussendoor. Morgen een nieuwe fleurige blog. 

Zo'n twee jaar geleden kocht in mijn eerste "Cowboysbag Dover" in de kleur cognac. Een uitgave maar ik wilde de tas heel graag. Begin dit jaar zag ik bij Twee21 een hele mooie "Cowboysbag small" in de kleur Elephant Grey in de etalage staan. Die moest ik echt hebben, dus even later stond ik met m'n aankoop buiten. Voor m'n verjaardag kreeg ik een "Cowboysbag purse small" in de kleur Elephant Grey. 

Afgelopen zaterdag was ik weer bij Twee21 en wilde afrekenen. Maar zag opeens een super handige kleine "Cowboysbag" hangen. Ik was al een tijdje op zoek naar het ideale kleine tasje. Want soms heb ik maar een klein tasje nodig. Nu was er dus één van "Cowboysbag". Er waren twee kleuren en de Sand "Cowboysbag" ging met mij mee naar huis.

Op Facebook heb ik al hele leuke en mooie nieuwe tassen voorbij zien komen voor het najaar, maar ik laat het even bij het assortiment wat ik heb :-)


Reacties

Populaire posts