Mooi marmer van Lijns

Sinds dit voorjaar heb ik Instagram ontdekt. Wat een inspiratie krijg je van alle mooie foto's en berichten. Hierdoor kwam ik bij Marlijn van Lijns terecht. Marlijn heeft me het laatste creatieve zetje gegeven voor Peet likes. Ik ben er nog steeds trots op als ik het zie. 

Marlijn heeft een hele leuke inspirerende website Lijns met oa. een blog en een webshop met marmer, Zpagetti RibbonXL en kaarten & posters. Een woontrend van 2014 is marmer. Lijns heeft hele mooie marmeren serveer- en patisseriebladen, te bestellen in verschillende formaten. Deze week zijn er twee nieuwe items bijgekomen een rond blad en kruis. Zie ook de mooie foto's van Lijns bij m'n blog. Het mooie ronde kleed van Zpagetti RibbonXL is ook blikvanger in je woonkamer of slaapkamer. Die wil ik heel graag ergens in m'n mini huisje, maar ik ben er nog niet uit waar en welke kleur. Nieuwsgierig? Neem dan een kijkje bij Lijns.








Reacties

Populaire posts